ȚINUTE DE IARNĂ CU PERSONALITATE DE PE ANSWEAR.RO, PENTRU OAMENII FRIGUROȘI

Vine iarna, bine-mi pare,

În grădină am o floare…

Stați puțin, că îmi revin imediat din euforia ce m-a cuprins subit! Vine iarna, e-adevărat, și nu sunt chiar cea mai încântată, pentru că frigul nu este punctul meu forte, însă acum chiar nu am timp să-mi plâng de milă, pentru că în grădina mea chiar nu mai crește nicio floare, bine, cu excepția trandafirului acela ofilit, ci se află un adevărat palmier, venit tocmai din Africa… Palmier am spus? Să-mi fie rușine! Nu e chiar un palmier, cu toate că e înalt și destul de exotic, asemeni copacului amintit, și, trebuie să recunosc, nici chiar la mine în grădină nu este plantat, ci în biroul meu de la etajul șapte din clădirea cea plină de geamuri în care lucrez. Da, da, șefa mea m-a blagoslovit cu un nou coleg de muncă, unul care clar nu se încadrează în peisaj cu hainele lui văratice, căci poartă un fel de ie colorată, o vestă pe deasupra și niște pantaloni atât de străvezii, de poți vedea prin ei. Bine măcar că sunt lungi, că puteau la fel de bine să fie și trei sferturi și atunci să fi văzut distracție mare… Tremură tot, ca un fulg legănat de vânt, și nici nu e de mirare. Da, știu că v-am amețit, dar încă și eu sunt uimită de surpriza ce mi s-a pregătit, și nici măcar nu este frumos împachetată ca un cadou pentru ziua mea. Îi lipsește și funda. Este noul meu coleg, venit tocmai din Kenya, pentru un stagiu de o săptămână la noi la muncă. Sarcina mea este de a îl face să se acomodeze cât mai bine în România, mi s-a spus că mă pricep la acomodare, așa că primul gând care îmi trece prin minte este să trecem la capitolul vestimentație. Este mult prea nepregătit pentru iarna noastră, săracul! Noroc că am soluția la îndemână și Answear este la doar un click distanță. Unde mai pui că are și oferte! Oricât de tare mi-ar plăcea să colind prin magazine, acum chiar nu este cazul, nu am timp deloc!

Ma privește pierdut și îmi spune că deja regretă că a venit aici iarna. Nu se aștepta la tot frigul care l-a lovit cu putere. I-am zis să nu dispere, că am soluția pentru problema lui și că știu exact la cine să apelez pentru a ameliora puțin problema frigului cumplit. Da, știu, iarna nu e tocmai prietenoasă în România și are noroc, totuși, că a venit la început de decembrie, încă nu a dat de gerul Bobotezei, încă este destul de acceptabil chiar și pentru mine, Gerilă deghizat, care stă la birou și admiră vremea de afară de la adăpostul încăperii. Are nevoie de multe haine, de o geacă și chiar de un palton, pentru zilele la birou, de pulovere de bărbați mai călduroase și pufoase, de niște blugi mai matlasați, de fes, fular, ghete puternice și, pentru că m-a luat valul, chiar și de un portofel pentru bărbați, ca să fie și în pas cu tendințele modei. Da, da, nu țipați, nu mă pot abține! E nevoie de multe articole de îmbrăcăminte, merge și un amărât de portofel să aibă amintire, pentru când s-o duce înapoi în țara lui și o arunca toate acele haine groase comandate de mine, că doar ce ar putea să facă el în mijlocul soarelui arzător din Africa cu toate aceste pufoșenii, numai bune de pus într-o vitrină de Crăciun?!

page

7 ținute pentru 7 zile geroase

Iarna este un impediment și pentru locuitorii nativi din România, darămite pentru un tip venit tocmai din Africa, unde iarna se simte altfel. În niciun caz nu a auzit de temperaturi care să coboare sun zero grade Celsius. Deja totul pare de domeniul fantasticului pentru Abyaz, colegul meu pentru o săptămână. Ar fi o treabă să îl trimitem înapoi drept statuie de gheață, nu-i așa? Un mic Olaf al timpurilor noastre… Gata cu gluma, trebuie să trec neapărat peste impresia inițială, aceea că nu știu ce să fac cu Abyaz aici de față. Trec la treabă, că altfel și el rămâne dezbrăcat, un țurțure în fața tuturor, și eu e posibil să rămân fără serviciu dacă șefa mea se prinde că nu am știut cum să procedez cu el.

Luni… Ei bine, prima zi, trebuie să ieșim din tipare și să facem impresie cum se cuvine. Prima vedere a cuiva îți rămâne întipărită pe retină, nu-i așa? E momentul să arătăm ce poate fata. Sacoul oceans blue îi va scoate pielea în evidență, pantalonii Polo Ralph Lauren îi va veni de minune, la fel și paltonul Mango Man, Hake. Cu niște pantofi Bullboxer și cu o pereche de șosete din pachetul de ciorpai Addidas va fi perfect. Va face impresie, iar eu voi răsufla ușurată.

Apoi, pentru restul zilelor, vom apela la pulovere mai groase, gen Tommy Jeans și CalvinKlein Jeans. El ar vrea ceva cu logo mare și colorat, dar eu i-am sugerat că nu ar fi tocmai ok. Ar ieși prea tare în evidență astfel. Puloverele trebuie să fie călduroase și în culori cât mai neutre, astfel încât să se potrivească și la birou. Aici, nu poate fi colorat ca un papagal din inima junglei. Nu, nu, nici măcar nu pot concepe așa ceva. Luăm și ceva ghete, că mai avem buget. Poate ceva Jack and Jones, nu știu, să vadă și el cam ce i-ar plăcea. Apelăm și la niște jeanși mai clasici, să ieșim din scorțoșii pantaloni de stofă. Cămașa poate fi păstrată. Tot Tommy Jeans. Sau poate Medcine. Poate fi adaptată la perechea de blugi abia cumpărată. Ce să-i faci, ne adaptăm din mers!

Săptămâna mea a fost destul de haotică, dar a meritat. Mi-am făcut un nou prieten și am promis că voi merge și eu în vizită la el acasă. Îmi va alege el ținutele acolo. Promit!

page

Acest articol a fost scris pentru cea de a douăzeci și opta probă din cadrul competiției SuperBlog, ediția toamnă 2019.

 

answear_logonou_1567633518

11 gânduri despre ”ȚINUTE DE IARNĂ CU PERSONALITATE DE PE ANSWEAR.RO, PENTRU OAMENII FRIGUROȘI

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.