PENTRU O VIAȚĂ FERICITĂ, ACCESORIZEAZĂ-ȚI ȚINUTA!

De ceva timp, am început să iau zilele așa cum sunt, cu bune și cu rele, cu fericiri și nefericiri, cu bucurii mărunte și greutăți enorme, cu oameni dragi alături și cu oameni ce pleacă, cu tăceri ce vorbesc mai tare decât orice convorbire și cu râsete colorate, ce fac ca totul să treacă mai ușor. Da, zilele vin și pleacă, unele îmi aduc împliniri, altele mă pun la pământ, de unde renasc apoi asemeni păsării Phoenix. Însă, în ciuda a tot ceea ce se petrece în jurul meu, am învățat să îmi pun zâmbetul pe buze, care oricum, de cele mai multe ori, zăpăcește, și să îmi luminez zilele cu accesoriile potrivite: un inel mai fistichiu, un ac ce se așază minunat pe eșarfa mea, o brățară colorată, plină de pietre, un lănțișor ce ajunge până dincolo de brâu sau o eșarfă mai colorată. Nu știu voi, dar eu îmi iau încrederea și puterea din accesoriile mele, căci ele spun povești și îmi conferă acea stare de bine de care am atât de mare nevoie de cele mai multe ori. Cu ajutorul lor, combat toate temerile, atacurile de panică și anxietățile. E de ajuns doar să le vizualizez cu ochii minții și totul trece ca un fum. Accesoriile pe care le port sunt miracolul meu de zi cu zi, acea cameră a minunilor spre care mă retrag atunci când îmi este greu, căci mă repun mereu pe picioare.

Pasiunea mea pentru accesorii a început undeva în facultate, când făceam orice doar pentru a mai îmi cumpăra un colier colorat sau unul cu un pandantiv uriaș. De asemenea, trebuia să am orice fel de clamă de păr, orice inel colorat, eșarfele cele mai ușor de asortat la geantă sau la un pantalon mai elegant și un pantof cu toc. Trebuia să am ceea ce trebuie pentru a uita de cât de lungă este ziua de facultate și de cât de multe activități am de făcut în ziua aceea. Cam tot pe atunci, am descoperit magazinele Meli Melo, la care mergeam cu regularitate, măcar pentru a vedea ce a mai apărut nou și ce anume mai pot pune pe lista de viitoare cumpărături. Lanțul acesta de magazine se pliază clar pe stilul meu, la fel cum o poate face și pentru tine, pentru că știe ce anume își doresc femeile și aduce originalitate și accesibilitate, căci dincolo de eleganța și de frumusețea accesoriilor pe care le aduc, au și prețuri minunate, care îți permit să te bucuri de tot ceea ce îți dorește sufletul. Ținutele tale clar capătă acel plus de unicitate pe care ți-l dorești atât de tare!

picsart_11-18-027582688071579765638.jpg

Eleganță și încredere în tine cu accesoriile potrivite

Accesoriile au puteri magice, făcându-te să strălucești și să te simți bine în pielea ta. Nu dai greș niciodată atunci când decizi să îți accesorizezi ținuta cu o broșă minunată sau cu o eșarfă plină de culoare, care să îți dea un aer șic și plin de gingășie, care te duce mult cu gândul spre stilul Boco Chic, atât de feminin și de modern totodată.

Pentru mine, toate zorzoanele sunt feeria mea de zi cu zi, lumină într-o zi noroasă, căldură într-o zi de iarnă și bucurie într-o zi de vară. Am mers întotdeauna pe culoare cât mai multă, albastru marin sau albastrul cerului înalt, roz, roșu, galben, verde, cu cât mai mult, cu atât mai bine, mai cu seamă că am avut o perioadă în care mă îmbrăcam preponderent în alb cu negru. Accesoriile erau oaza mea de liniște și de încredere în mine, în faptul că pot mai mult, ca pot orice îmi propun, aripile mele care mă făceau să mă simt bine în pielea mea și care încă mă fac să zbor spre înalt și să îmi pun în practică până și cele mai tainice visuri ale sufletului meu.

60650392_10213068238490974_8035807850024402944_o.jpg

Accesoriile de păr și eșarfele s-au numărat întotdeauna printre preferatele mele, nelipsind vreodată din arsenalul meu de obiecte care mă binedispun. Am purtat mereu clame cu strasuri sau bentițe cu floricele sau multe, multe materiale cu fluturași sau pisicuțe, pentru copilul din mine. Le port și astăzi, chiar dacă îmi acopăr părul. Acum, poate un elastic sau un clește îmi prinde părul coc la spate, dar exterior, trebuie aproape mereu să existe ceva care să îmi reflecte personalitatea. Pun flori la eșarfă, nu am renunțat nici la bentițe, care vin minunat și deasupra baticului, ba chiar am început să îmi măresc colecția de broșe și de ace care dau un plus de șarm ținutei mele.

Eșarfele sunt în schimb de nelipsit din garderoba mea. Am toate culorile, formele, mărimile și modelele posibile. La fel cum unele femei își aranjează părul, așa procedez eu cu eșarfa de pe capul meu. Credeți-mă pe cuvânt că poate lua atât de multe forme încât ați fi surprinși! După cum o aranjez, puteți ști dacă am o atitudine jucăușă, dacă sunt fericită, dacă am avut un pic mai mult timp pentru mine sau dacă doar am fost pe fugă întreaga zi. Eșarfa spune povestea mea și totul despre mine, doar trebuie să știi să privești atent.

70887390_3053946961314389_5535799264963198976_o.jpg

În spatele ei, se ascund minuni, la care doar cei foarte dragi sau foarte apropiați sufletului meu au acces. În rest, prefer misterul și atmosfera aceea de nu știi totul despre mine întotdeauna. Sub ea, se află mereu accesoriile de păr potrivite, nu aș putea trăi fără, dar acum nu îmi mai doresc să stârnesc neapărat admirația celor din jur, ci să mă simt eu bine cu mine, să am eu parte de experiențe care să mă facă să fiu încrezătoare și extrem de fericită.

Oricum, dacă vă doriți o viață fericită, cu încredere în voi și cu putere de a face orice vă propuneți, vă sfătuiesc să vă achiziționați accesoriile potrivite. Fac minuni și vă transformă, garantat!

 

Cu eșarfa potrivită

Ești mereu mai fericită,

Accesoriul îți mai trebuie

Să emani doar bucurie.

melimelo-logo-500px_1567781456-300x300.jpg

Acest articol a fost scris pentru cea de a douăzeci și doua probă din cadrul competiției SuperBlog, ediția toamnă 2019.

2 gânduri despre ”PENTRU O VIAȚĂ FERICITĂ, ACCESORIZEAZĂ-ȚI ȚINUTA!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.