ȘI AM ZIS DA: SUPERBLOG 2019

De ceva timp, primăvara și toamna tot observ colegii bloggeri aliniați la start, gata să înceapă competiția SuperBlog. Am tot urmărit totul din umbră și pot să afirm cu mâna pe inimă că sunt un urmăritor destul de fidel. Îmi place forma pe care o are competiția și faptul că te poți testa și ieși din zona ta de confort.

Vreau să îmi testez limitele și am decis să las toate fricile și angoasele specifice mie în spate, să dau cu ele de pământ și să fac pasul cel mare. La întâi septembrie, au început înscrierile pentru ediția de toamnă și mi-am făcut curaj. Am zis da SuperBlogului, am zis da competiției și a lucrului sub presiune. Oricum, așa lucrez cel mai bine, deci probele săptămânale nu au cum să nu scoată tot ceea ce e mai bun din mine.

M-am tot gândit, dar e un bun punct de a vedea ce anume poți să faci și despre ce poți să scrii. De asemenea, îți poți testa creativitatea și imaginația, înveți lucruri noi din domenii diverse și, cu toate că știu că va fi ceva alergătură, iar eu la cros nu am fost niciodată în elementul meu, sunt dispusă să încerc, curioasă fiind unde anume pot ajunge.

Așadar, am urcat pe metereze. SuperBlog va fi noua mea destinație în următoarea perioadă.

superblog

22 de gânduri despre ”ȘI AM ZIS DA: SUPERBLOG 2019

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.